Beznika. Beznika.
283
BLOG

Do Błotosmętka i nie tylko...

Beznika. Beznika. Rozmaitości Obserwuj notkę 2

Moi Drodzy, sprawa dobicia saloniska została już dawno  przyklepana, klamka zapadła, umarł w butach i daję głowę, że państwa Janke już nic to miejsce nie obchodzi.  Wszyscy, którzy liczą na wysłuchanie głosów krytyki i mają nadzieję na poprawienie funkcjonowania tego tworu, muszę sprowadzić na ziemię-nic takiego się nie stanie.

Na moje oko wygląda to na celowe działanie i zapewne nie tylko ja na to wpadłam.

Teraz możemy tylko popatrzeć na agonię S24. Przykry widok, ale cóż...

Pozdrawiam Wszystkich:)


PS Na wysyp komentarzy nie odpowiem, bo nie;)))))))


Jak Kowalski:

" Na moje oko wygląda to na celowe działanie i zapewne nie tylko ja na to wpadłam." -

- chcialem przytoczyc swoj, podobny w wymowie komentarz jaki zamiescilem na blogu p.Janke anonsujacy zmiany ale nie ma jak sie tam dostac ( poszlo w wirtualny niebyt ? ) .

... w demokratycznej przestrzeni nie moze byc niezaleznej mysli - stad ten ( przymusowy ? ) mariaz z "pejsbookiem ". pp.Janke wczesniej, przezornie zdjeli z frontu anons, ze S24 jest portalem niezaleznych publicystow ?!
Duzo by pisac ale po co ( w takiej sytuacji ) ? 

Pozdr. image:-) "colour"

===================

W pełni się z Tobą zgadzam, ukatrupili salonisko z rozmysłem. Ciekawe za ile się ześwinili...


Beznika.
O mnie Beznika.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości